Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product
product
product_variation

Retur

Returul produselor

În cazul primirii unui articol greșit, neconform sau deteriorat, vă rugăm să ne trimiteți un mail contact@zenaria.ro însoțit de fotografii și/sau video. Dacă s-a produs o greșeală vom schimba articolul gratuit și vom acoperi toate costurile de transport și retur.

Dacă tapetul dvs. foto îndeplinește din punct de vedere tehnic toate condițiile (imagine corectă, dimensiuni corecte, nicio deteriorare la livrare), atunci produsul dumneavoastră îndeplinește condițiile noastre pentru garanția de bază.

Produsele sunt fabricate la comandă special pentru măsurătorile și specificatiile dumneavoastră și Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, acceptați faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. 

Cu toate acestea… nu ești mulțumit pentru că produsul nu este ceea ce ai sperat să fie? Contactează-ne și vom căuta împreună o soluție. 

Produs avariat

În situația în care la desfacerea coletului ai observat că produsul este deteriorat sau lovit dar cutia și ambalajul nu au fost deteriorate te rugăm să ne transmiți pe adresa contact@zenaria.ro poze cu produsul și ambalajul. În max 48 de ore lucrătoare, departamentul Customer Suport Zenaria va prelua și rezolva problema.

În situația în care la predarea produsului de către Curier coletul prezintă urme de deteriorare vă recomandăm să nu acceptați coletul și să nu semnați AWB. Semnarea AWB-ului presupune că produsul este intact fără să fie deteriorat și vă asumați responsabilitatea pentru integritatea coletului față de curier.

Add to cart