Garanția de conformitate
Toate produsele comercializate de către MEDIA NATION SRL pe website-ul www.zenaria.ro beneficiază de condiţii de garanție conforme legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. In conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora.
Toate produsele beneficiază, prin lege, de garanția de conformitate care reprezintă perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta făcută de vânzător/producător.
In cadrul termenului de garanție de conformitate producătorul repara, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparației va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator și va fi de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului, și se atestă că este vorba despre o neconformitate și nu o avarie, defect, intervenție realizată de client prin încălcarea termenilor și condițiilor de folosire a produsului.
Pentru toate articolele pe care le cumpărați de la noi, se aplică garanția legală. Garanția legală înseamnă că un produs este sau trebuie să facă ceea ce consumatorul poate aștepta în mod rezonabil de la el. Acest lucru este valabil atât pentru tapet, cât și pentru accesoriile pe care le cumpărați de la noi.
Ce acoperă garanția de conformitate?
-
- Imaginea de pe tapetul foto este aceeași cu imaginea (sau decuparea imaginii) pe care ați comandat-o în magazinul nostru.
- Culorile tapetului foto corespund într-o mare proporție , culorile tapetului foto pot avea diferențe față de prezentarea online (diferențe care au legătură cu setările ecranului) și cu transpunerea culorilor din formatul RGB de pe digital, pe formatul CMYK de culoare, pe reproducerea în produsul personalizat comandat. Vom încerca satisfacția culorilor de fiecare dată, dar unele diferențe vor apărea pentru care nu putem fi trași la răspundere, și care vor fi agreate prin procesul de primire/verificare a mostrelor sau prin discuțiile purtate în scris cu personalul nostru.
- Dimensiunile tapetului foto corespund dimensiunilor pe care le-ați specificat când ați plasat comanda.
- Nu există pași de printare vizibili, fisuri, nereguli sau erori de imprimare pe tapetul foto. Dacă tapetul dumneavoastră nu îndeplinește punctele de mai sus, vă rugăm să ne contactați direct. Vă vom cere să returnați tapetul și vom începe imediat să verificăm fișierele foto, și produsele livrate. Desigur, vom imprima și vă vom retrimite tapetul foto în cazul în care se constată o problema, complet gratuit.
Vă rugăm să rețineți: ne așteptăm să vă evaluați tapetul foto pentru imaginea, culoarea și calitatea corecte înainte de a-l atașa pe perete. Odată montat, putem reține 80% până la 100% din achiziție dacă doriți să vă revendicați dreptul de retragere după montare.
Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.
Garanție de satisfacție ⭐
Dacă tapetul dvs. foto îndeplinește din punct de vedere tehnic toate condițiile (fotografie corectă, dimensiuni corecte, nicio deteriorare la livrare), atunci produsul dvs. îndeplinește condițiile noastre de bază de garanție.
Cu toate acestea… nu ești mulțumit pentru că produsul nu este ceea ce ai sperat să fie? La ZenAria considerăm că un client fericit este un client care revine, și care ne recomandă și altor clienți. Contactează-ne și vom căuta împreună o soluție. Cu toate acestea, este important să nu lipiți încă tapetul foto pe perete.
Responsabilitățile clientului
Înainte de a efectua o comandă la noi pe site te rugăm să ai în vedere următoarele aspecte:
- Vă rugăm să rețineți că nu putem oferi returnări gratuite pentru articole nedorite sau selecții incorecte și nu putem să vă oferim o rambursare dacă nu vă putem revinde produsul returnat deoarece toate tapetele realizate de noi sunt „fabricate la comandă” special pentru măsurătorile pereților dvs.
- Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate in mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returnează si nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare, nu există doi pereți la fel, deci, prin urmare, vă rugăm să alegeți cu atenție când faceți cumpărături la noi pe website.
- Cu toate acestea pentru că ne dorim clienți mulțumiți vom trata fiecare caz în parte și vom încerca de fiecare dată să vă pferim garanția pentru satisfacție.
- Aveți obligația să dezpachetați comanda într-un interval rezonabil de timp după trimiterea ei către dumnevoastră orice notificări de neconformitate apărute cu o întârziere mai mare de 2 luni de la constatare ca urmare a neverificării coletului, pot să nu fie luate în considerare.
- Tapetul dvs. foto este deteriorat la livrare și îl puteți vedea deja la livrare, deoarece cutia este deformată? Dacă da, vă rugăm să refuzați primirea coletului și să ne contactați. Vom începe imediat să lucrăm din nou la tapetul dvs. foto. Vechea comandă ne va reveni în câteva zile, și după primirea ei vom trimite încă odată tapetul dumneavoastră
- Vă rugăm să montați tapetul cu personal calificat și cu experiență în montarea tapetului, nu putem să ne asumăm greșelile de execuție.
- Vă rugăm să respectați condițiile și informațiile puse la dispoziție cu privire la montarea tapetului și întreținerea acestuia în timp.
Condițiile de garanție nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
- Daca s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal necalificat, sau folosind tehnici neadecvate.
- Produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in condiţii neadecvate: supunerea la variații mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale alte substanțe pe material, urme de zgârieturi abraziune sau supunere excesiva la radiațiile ultraviolete
- Deși materialele realizate de noi sunt extrem de rezistente, ele nu sunt destinate folosirii decât în interiorul încăperilor materialul nu beneficiază de garanție dacă este instalat la exterior și este supus variațiilor mari de temperatură, radiației solare excesive, umiditate, ploaie, îngheț, sau dacă spațiul în care sunt montate este aflat încă în șantier, pereții nu sunt finisați corespunzător sau au un indicator de umiditate prea mare.
- Procesului de curățare/ întreținere care nu respecta instrucțiunile specifice tapetului imprimat, indicate conform celor de mai sus;
- Depozitarii sau utilizării produselor in condiţii de umiditate;
- Montării necorespunzătoare sau utilizării unui adeziv necorespunzător;
- Decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldura;
- Reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate;
- Uzurii normale a produsului sau ca urmare a utilizării acestuia;
- Utilizării in condiţii improprii, incorecte, de către consumator, altele decât cele pentru care produsul a fost proiectat.